Co kdyby to banky dělaly jako restaurace?

bon-appetit

Oproti pár neideálním situacím za posledních pár dní, jsem také zažil jednu, která je všechny vykompenzovala a možná i něčím předčila. Jasně, banky jsou všeobecně vnímány spíše negativně – jako žrouti peněz a mnohdy si za to mohou samy. Ale proč? Proč si třeba banka nevezme příklad z restaurace? Banka i restaurace je tu přece proto, aby byla výdělečná. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl? No, do restaurace chodíte většinou rádi a už víte, že se tam dobře najíte.

Dnes jsem pro klienta získal jeden benefit, nebudu zmiňovat co, ale vzhledem k tomu, že to byl klient s velkým K tak jsem byl velmi potěšen, že benefit to byl vskutku odpovídající. Navíc dle přání klienta. Dost se těším na to, až mu ho předám. Uvědomujete si, co tím myslím? Vyhověli jsme klientovi plně a dle jeho představ. Taková ta situace, kdy v restauraci by dostala dýško obsluha, kuchyně a klient by jí chválil ještě týden po tom, všude, kudy by chodil.

Banka si u mne, jako obchodníka, tímto krokem získala zase trochu té loajálnosti navíc a klient se bude asi velmi rád vracet. Kor když mu ještě někdo nabídne kafe.
Navíc mi pořád mi vrtá hlavou ta myšlenka, že banka by měla být jako restaurace. Nabízet lidem to, co jim chutná a jsou ochotni za to platit odpovídající cenu. PR a marketing pak taková „restaurace“ moc řešit nemusí.


 
Postřehy Napsat komentář


2 komentáře

  1. financednes napsal:

    Banka se o zákazníka zajímá do té doby než potřebuje pomoct.

    • Daniel napsal:

      Tak to je holt realita, jak jsem napsal v článku, všichni chtějí vydělat. Právě i z důvodu toho jak se banky chovají, jak uvažují jen o „vytěžení“ klientů jsem ten článek napsal. A bankami rozumějme lidi co pro ně pracují. A někdy i taky finanční poradce. Ostatně škoda že jste to nerozepsal více :)

Poslat odpověď na Daniel Zrušit odpověď

Váš email nebude zveřejněn. Povinná pole jsou označena *

*
*

Daniel Král