Obchod převlečený za know-how a červený netopýr z pražské zoo

cerveny-netopyr

Jel jsem zrovna do zoo, když mi volal tento týden již několikátý člověk s „neodolatelnou“ nabídkou. Nabízel mi skvělý systém, který mi má zajistit, že mi klienti budou dávat doporučení na další a další klienty a tak nějak, že to vše půjde skoro samo – jako prý před mnoha lety.

Samozřejmě, že vůbec nechtěl ani naznačit o co jde a podmiňoval vše tím, že se musíme sejít. Jenže tohle nebyl můj šálek kávy. Jestliže takhle někdo jedná se svým potenciálním obchodním partnerem, jak pak asi jedná s klientem? Další z řady firem rádoby „finančního poradenství“, co potřebují nové ovečky na stříhání a snaží se tak utáhnout lidi na vařený nudli a slibech o vysokých provizích. Pak mají mít finanční poradci v čechách dobrou pověst.

Myslím, že skvělé a úžasné věci se dají sdělit několika slovy a prodávají se samy. Navíc, pokud na něco takového přijdu, určitě nezačnu hned roztrubovat kolem jak to dělám. K čemu je know-how, když ho znají všichni. A co se stalo v zoo?

Pražskou zoo jsem prošel skoro celou. Nakonec jsem potkal papouška co si hrál na to že je netopýr. Celkem mu to šlo. Něco se mi snažil říct a pak se pověsil hlavou dolu a čuměl na mě. Na videu to uvidíte: když sem ho začal točit, skočil na klec a pověšenej za nohy machroval. „Netopýre, netopýre!“, tak tomu říkám úžasná a skvělá věc. Mají tam také docela novou naučnou stezku, jmenuje se Zakázanka. Jedním směrem vede do kopce a tím druhým z kopce. Ale o tom třeba až jindy.


 
Postřehy Napsat komentář


Napsat komentář:

Váš email nebude zveřejněn. Povinná pole jsou označena *

*
*

Daniel Král